Zurina Majid <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2299097498486129935\x26blogName\x3dZurina+Majid\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zuryna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zuryna.blogspot.com/\x26vt\x3d-2210775171145360540', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
zurina's
I'm your master


Your photo here.

Welcome! I am Zurina.
disinilah tempat mencarut.disini juga tempat mengarut. aku malas menjaga hati orang.jadi,kalau kau tak suka hati kau disakitkan,nyah dari sini.
I'm MARRIED.


*kepada sesiapa yang follow, tinggalkan link dekat Chatbox. Mudah untuk aku beramah mesra bersama kamu. TERIMA KASIH*

THE ROCK ♥


Your photo here.


misi bantuan

nak derma darah
nak kasut VANS
nak sambung degree
nak title Ir.
nak kumpul duit
nak Mini Cooper

masih ada jalan keluar

BLOGGER.com
Facebook
Twitter
Tumblr

warisan artifak negara.

March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
***
***

tabung sekolah


hit counter
hit counter

Friday, March 19, 2010

pejam celik pejam celik, zurinaATTICHITUCUK ni da berumur setahun. kalau aku ade bela baby, da besar camni da baby tuh.


MARCH 09 - JULY 09
sooo.. sepanjang setahun blog ni diwujudkan, ade macam-macam transformation yang aku da wat. btw, dulu title blog aku ni bukan zurinaATTICHITUCUK. it's AKU ZURINA.

kalau dulu-dulu, bahase yang aku gunekan sangat laaa sopan. haha. gambar-gambar pun banyak. dulu aku suke blog aku ni meriah ngan gambar. aku rase cam kosong je lau entry aku tu takde gambar.

lagipun layout blog aku dulu meriah. warne biru. cam budak-budak. so tak best laa kan kalau takde gambar. story yang cikai-cikai pon kene ade gambar. kalau takde, aku selit ngan gambar dari Flickr. website Flickr ni website feveret aku mase baru start ber-blogging ni. best. dapat tengok gambar-gambar orang. Thanks, Flickr :)

pastu dulu aku rajin jawab tag dari orang. rase cambest je. sekarang? tata jelaaa.. malas i. haha

ni la rupe bentuk blog aku zaman dulu-dulu. sweet and calming baby blue :)


sekejap je aku gune layout baby blue ni. sebab tulisan die kecik. aku nak bace pun sakit mate. huhu. anyhow, layout ni sangat berjase la. ^___^

24 JULY 09 - 26 JULY 09
then, setelah layout baby blue sudah bosan digunekan, aku transform lagi rupebentuk zurinaATTICHITUCUK ni. aku wat cam vintage look. quite oldies, tapi aku suke.

merata-rata aku search layout baru ni. and, here it is.

sweet one. tapi, layout ni berkhidmat sekejap je ngan aku.


disebabkan aku tak berape gemar ngan kaler die yang seakan-akan hijau taik, so aku decide untuk tukar lagi layout blog aku ni.

at this moment, bahase-bahase yang aku gunekan da pon semakin MATANG. no more ayat cover-cover sopan, ala-ala gadis melayu terakhir. i just speak what i wanna speak. tapi, still menjage batas-batas penulisan laa.. bile orang berkasar ngan aku, baru aku berkasar balik ngan orang tu. tu jela prinsip yang aku gune sampai sekarang.

26 JULY 09 - present.
maka bermulalah era baru zurinaATTICHITUCUK.

aku edit coding-coding dari layout ijau taik aku tuh. maka, jadilah layout ini :
my beloved one. buah hati pengarang jantung.


berjam-jam aku mengadap coding untuk layout ni. tapi memang puas ati la. sebab tu sampai sekarang aku tak sampai hati nak tukar layout baru. sayaaang sangat dengan layout ni.

thanks to Deviantart.com. mase tu, aku sangat taksub dengan website ni. so, dari website tu la aku dapat menghasilkan layout ni. :)

blog title pun aku tukar. from AKU ZURINA to zurinaATTICHITUCUK. attichitucuk tu sebenarnye name rekaan my sibs, just for fun n we used that name in myspace profiles.

so. itu saje la perjalanan hidup zurinaATTICHITUCUK for this one long year. macam-macam yang aku da lalui ngan blog ni. kene puji, kene kutuk. ahh, macam-macam la.

aku nak ucapkan berbanyak TERIMA KASIH pade sesiape yang rajin view blog ni, yang follow blog ni. tq soo much. i lap u all laah :)

and aku pun nak mintak maaf gak kalau entry aku ni ade yang menyinggung perasaan mane-mane pihak. i'm much more mature now. banyak yang aku da belajar dari salah silap aku selame ni.

okey laa.. mari kite nyanyi lagu happy birthday untuk zurinaATTICHITUCUK. :)

happy birthday to you~
happy birthday to you~
happy birthday to you zurinaATTICHITUCUK~
happy birthday to you~

yeay~ tiup lilin cepat...

aiyak~mane ade lilin. huhu :)

post signature



1:17 PM