Zurina Majid <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2299097498486129935\x26blogName\x3dZurina+Majid\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://zuryna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zuryna.blogspot.com/\x26vt\x3d5460764499591985688', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
zurina's
I'm your master


Your photo here.

Welcome! I am Zurina.
disinilah tempat mencarut.disini juga tempat mengarut. aku malas menjaga hati orang.jadi,kalau kau tak suka hati kau disakitkan,nyah dari sini.
I'm MARRIED.


*kepada sesiapa yang follow, tinggalkan link dekat Chatbox. Mudah untuk aku beramah mesra bersama kamu. TERIMA KASIH*

THE ROCK ♥


Your photo here.


misi bantuan

nak derma darah
nak kasut VANS
nak sambung degree
nak title Ir.
nak kumpul duit
nak Mini Cooper

masih ada jalan keluar

BLOGGER.com
Facebook
Twitter
Tumblr

warisan artifak negara.

March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
***
***

tabung sekolah


hit counter
hit counter

Monday, June 28, 2010

ni bukan ayat jampi serapah kaum India ketika upacare Thaipusam ye. harap maklum.

kepenatan yang overdose. tetapi tak boleyy jugak nak tido.

err, masih belum puas bermanje-manje dengan abang yang tercinte. cepatnye mase berlalu.

2 hari je die pulang ke JB yang tercinte. wah, thanks ye sebab bawak balik merchandise Upin & Ipin unuk sang adik tersayang.juge ribuan terima kasih kerane meng-huruhara-kan bilik ni. okey, ni bilik kau. aku tau. tapi, penat sial aku kemas. kau balik tak sampai 24 jam, terus macam hell bilik ni. penat aku nak kemas balik. bongek u Emy. haha

juge, dia bawak ahli keluarge baru. Sugar Glider  yang bername Ash. mamat ni rindu zaman Pokemon kowt, sebab tu die taruk name Ash untuk sugar glider die. fuuhh, cute gile. bulu selembut sutera. sutera pun tak lembut camni, wa cakap sama lu. kalah bulu kangaroo ternakan aku yang kat keychain pencil case. tapi, aku tak berani nak usung sane sini sebab binatang ni pun agak agresif sikit. gambar sugar glider ni nanti aku letak sebab takde dalam koleksi musim panas aku. dalam henpon mek yah. nanti aku letak okie? :)

jadi, sang sugar glider telah bertemu dengan saudara-saudara angkatnye iaitu anak-anak Chika yang 6 beradik tuh. ohh, anak Chika dah besar sikit. dah boley bukak mata, eh bukan. dah lame boley bukak mate. cume sekarang baru pulih dari BUTA. haha. sekor tu da boley panjat keluar dari kandangnye. hebat. 

selain itu, Emy ade juge menternak scorpion yang aku sendiri tak pasti ade berape ekor. gile banyak kowt. nak eksport pon boley. juge, Emy menternak cicak eksotik berketurunan gecko. taktaula ade berape ekor sebab aku pun tak penah jumpe lagi. mari kite cilok gambar cicak ni dari belog Zamira sebab mamat ni penah bawak balik cicak ni bertemu dengan mak dan abah untuk tujuan memohon restu. haha :



ok, itu sahaje tayangan gambar. aku rase ade 2 ekor. err, mestilah berpasangan kan? binatang pon nak life partner. hehe. oh, itu Chika ye. mak kucing yang bajet hot. padahal ade anak 6 ekor. perasan mude. suami dahla tak hensem. suke menyemak pagi-pagi mengiau kat belakang rumah ni panggil bini die yang cun macam supermodel ni. pehal entah taste kau ni Chika. buruk benor. nasib baik lah anak kau comel macam aku ;p



post signature


3:15 AM