Zurina Majid <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2299097498486129935\x26blogName\x3dZurina+Majid\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zuryna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zuryna.blogspot.com/\x26vt\x3d-2210775171145360540', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
zurina's
I'm your master


Your photo here.

Welcome! I am Zurina.
disinilah tempat mencarut.disini juga tempat mengarut. aku malas menjaga hati orang.jadi,kalau kau tak suka hati kau disakitkan,nyah dari sini.
I'm MARRIED.


*kepada sesiapa yang follow, tinggalkan link dekat Chatbox. Mudah untuk aku beramah mesra bersama kamu. TERIMA KASIH*

THE ROCK ♥


Your photo here.


misi bantuan

nak derma darah
nak kasut VANS
nak sambung degree
nak title Ir.
nak kumpul duit
nak Mini Cooper

masih ada jalan keluar

BLOGGER.com
Facebook
Twitter
Tumblr

warisan artifak negara.

March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
***
***

tabung sekolah


hit counter
hit counter

Monday, July 5, 2010

geli aku. bukan dengan sesape pun. dengan diri aku sendiri je. haha. 

tak paham dengan ape yang aku tulis ni? takpe, tak payah paham. entry ni bukan untuk korang. untuk diri aku sendiri je. haha. inilah jadinye bile dah lame tak jumpe. cari gaduh je. sengal. sape sengal? ye, aku yang sengal.

huahua, terima kasih kerana membaca monolog aku ini. korang hebat. sebab bace bende yang korang tak paham. haha. clap clap ~~~~~

ha? korang paham? takpayahla tipu. mesti korang tak paham. saje je wat-wat paham. 


* asal aku rase entry ni macam dikarang oleh orang gile? cakap sorang-sorang. sebijik macam orang gile. takpe, aku memang gile. so whattt? -______- "


SudutMarilahMerapu : nak kemas bilik. nak sapu sampah. banyak habuk dah ni. kalau lah habuk ni boley dijual, konpem akulah tauke habuk berjaya. bullshit u. haha. fuiyo, sekarang ni layan THR. ape kes? mood jiwang siall. mentang-mentanglah hati bergelora macam Taman Gelora port makan goreng pisang dan nugget sodap paling hebat kat Kuantan. haha. gelinye. kau memang nak mampos, Zurina. bawaklah mengucap. huhu. 

post signature


1:52 AM