Zurina Majid <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2299097498486129935\x26blogName\x3dZurina+Majid\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zuryna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zuryna.blogspot.com/\x26vt\x3d-2210775171145360540', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
zurina's
I'm your master


Your photo here.

Welcome! I am Zurina.
disinilah tempat mencarut.disini juga tempat mengarut. aku malas menjaga hati orang.jadi,kalau kau tak suka hati kau disakitkan,nyah dari sini.
I'm MARRIED.


*kepada sesiapa yang follow, tinggalkan link dekat Chatbox. Mudah untuk aku beramah mesra bersama kamu. TERIMA KASIH*

THE ROCK ♥


Your photo here.


misi bantuan

nak derma darah
nak kasut VANS
nak sambung degree
nak title Ir.
nak kumpul duit
nak Mini Cooper

masih ada jalan keluar

BLOGGER.com
Facebook
Twitter
Tumblr

warisan artifak negara.

March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
***
***

tabung sekolah


hit counter
hit counter

Friday, July 2, 2010

tibe-tibe mendapat instinct modem wi-fi akan ditutup pada bila-bila masa mulai sekarang.

rase macam tak puas menaip. ( penipu, padahal tangan dah menggigil macam orang parkinson )

esok kerja dengan semangat yang baru. motto hidup yang baru dan kereta yang baru. ( ?? )

tibe-tibe rase macam nak masuk kerja petang sikit sebab nak pergi sekolah lama sebab ada hari Terbuka.  habislaaa, semua orang akan terbuka. tiada apa yang tertutup. errr, apekah ini?

nak teman mak, sebab mak cakap ade cikgu Teh jual kain. bukan jual teh ye. cikgu itu bernama Teh dan beliau menjual kain. ada paham? kalau dapat buat sesi Jejak Kasih pun stylo jugak ni. nak los dan faun cikgu-cikgu yang pernah mengajar insan teging ini mase sekolah rendah dulu. hee. hey, jangan main-main. i pengawas okeyy? mestilah baik dan disayangi ramai. haha.

tadi kesian gile dengan mak. mak dengan berhemahnye masuk ke bilik ni, amik port atas katil. belek-belek katalog hape entah. siap offer lagi, ade ape-ape yang aku nak ke? tapi disebabkan aku tengah khusyuk menaip ( iyolah, ilham datang :p ) maka aku hanya memandang remeh kepada emak. kesian mak. huhuhu. kene mintak ampun ni. takpe mak, esok kalau jadi ikut mak pegi sekolah, i belanje u kain yang cikgu Teh jual ye? tapi, u bayar la. okeyy? deal! nice doing business with u. haha

orait, itu sahaje ulasan kali ini. sebab dah dengar suare lunak Encik Majid suruh Heri tutup suis modem.

SudutMarilahMerapu : Hello abang DJ? saya Wati dari Kuala Kangsar. saya nak ucapkan Selamat Malam kepada abang Mamat yang berada di Ulu Bertam. semoga abang sihat-sihat selalu. diharapkan cinta kita akan terus berputik dan mekar seperti bunga sakura di taman bunga di Tokyo. semoga abang sentiasa mengingati Wati tidak kira apa jua yang abang lakukan. ingatlah abang, Wati akan sentiasa menanti abang. err abang DJ? saya nak mintak satu lagu boley? saya nak abang DJ putarkan lagu Cintaku Dibalut Dengan Kain Buruk. saya nak tujukan lagu ini untuk semua yang mengenali saya. dan untuk abang DJ, selamat bertugas.( whatever. konon-konon ruangan dedikasi jiwang-jiwang kat radio. ) eeeuuww, geli aku. haha. aku rase aku patut tido sekarang. haha. BYE! :)


post signature


12:02 AM