Zurina Majid <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2299097498486129935\x26blogName\x3dZurina+Majid\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zuryna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zuryna.blogspot.com/\x26vt\x3d-2210775171145360540', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
zurina's
I'm your master


Your photo here.

Welcome! I am Zurina.
disinilah tempat mencarut.disini juga tempat mengarut. aku malas menjaga hati orang.jadi,kalau kau tak suka hati kau disakitkan,nyah dari sini.
I'm MARRIED.


*kepada sesiapa yang follow, tinggalkan link dekat Chatbox. Mudah untuk aku beramah mesra bersama kamu. TERIMA KASIH*

THE ROCK ♥


Your photo here.


misi bantuan

nak derma darah
nak kasut VANS
nak sambung degree
nak title Ir.
nak kumpul duit
nak Mini Cooper

masih ada jalan keluar

BLOGGER.com
Facebook
Twitter
Tumblr

warisan artifak negara.

March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
***
***

tabung sekolah


hit counter
hit counter

Thursday, July 1, 2010

Saya ialah insan yang bernama Zurina Kalthum Binti Abdul Majid dan saya mahu bersyukur ke hadrat Ilahi dengan kurniaan ini :


1. saya bersyukur dikurniakan nama ini, bukan nama-nama yang pelik dan amat sukar dieja. 


2. saya bersyukur nama saya ade maksud yang sangat indah. ( cuma saya yang tak ingat apa makudnya. hehe )


3. saya bersyukur saya kuat makan, dan bukan ada penyakit tak boleh makan.


4. saya bersyukur saya ada handphone walaupun rupanya tidak lagi seperti hanphone.


5. saya bersyukur saya ada simcard, sebab tanpe simcard, tiadalah gunanya saya memakai handphone.


6. saya bersyukur bekerja di Pizza Hut, sebagai service crew yang sangat hebat, dan bukannya bekerja di lorong-lorong hitam. chewah, bahasa puitis tuh ;)


7. saya bersyukur saya boleh bertutur Bahasa Melayu dengan baik walaupun saya sebenarnya adalah berbangsa Cina. wakakaka, tipu je. eh, tapi memang ade darah cina pun. sikit je la, adela dalam 5ml.


8. saya bersyukur di rumah saya ada wi-fi, bukannya mencuri line wi-fi dari rumah jiran.


9. saya bersyukur sebab saya ada deria yang cukup walaupun kurang sempurna sebab jarang diservis. haha


10. saya bersyukur sebab ramai orang suka kawan dengan saya. eh, ada yang tak suka ke? takpe, saya harap satu hari nanti saya boley berkawan baik dengan awak. siap jadi BFF lagi. dan awak akan send MYBFFs request kepada saya di Facebook. haha.


11. saya bersyukur saya bukan buta IT. rabun jela kadang-kadang. ;p


12. saya bersyukur sebab saya orang Islam dan saya orang Melayu.


13. saya bersyukur tinggal di Malaysia, dan ada kad pengenalan yang warna BIRU okeyy? not the merah one. 


14. saya bersyukur saya ada akaun Maybank, CIMB, BSN, ASB, KWSP. cehh, banyak akaun dari bank pelbagai, tapi saya miskin sebab dalam bank saya takde duit. dalam bank jela. yang selain daripada bank tu banyak kot. haha


15. saya bersyukur sebab dahulu saya cuma menghidap demam denggi, bukan demam denggi berdarah. (??)


16. saya bersyukur saya boleh speaking in English walaupun majoritinya merapu. 


17. saya bersyukur sebab saya tak pandai, tapi saya adalah fast-learner. 


18. saya bersyukur makan guna tangan, bukan guna kaki.


19. saya bersyukur sebab saya baik. huh? ape kau merepek Zurina. tapi memang baik pun. lalalalaa~~


20. saya bersyukur suara saya sedap. tak percaya? meh karaoke bersamaku. haha


21. saya bersyukur saya ada tulisan yang tak cantik supaya saya dapat membuli orang yang bertulisan cantik untuk tolong tuliskan nama ahli kumpulan kat buku skrap Kajian Tempatan. juga saya boleh membuli orang yang bertulisan cantik untuk tulis notes presentation kat kertas mahjong. muahaha.


22. saya bersyukur saya pandai-jugak-laaa guna Photoshop supaya saya dapat mengedit gambar-gambar saya dengan penuh sukses. hahaha.


23. saya bersyukur blog saya ada ramai pengikut. setakat ni ada 68 insan. terima kasih 68 insan ini. anda bijak kerana follow blog saya.. hahaha


24. saya bersyukur saya dah nak grad. wooot woot~~


25. saya bersyukur saya tidak kidal. ( whhoooopps! sori NadiaHalim ;p )


26. saya bersyukur anda masih membaca mende-alah ini.


27. saya bersyukur kerana Allah panjangkan umur saya dan saya masih boleh menghirup oksigen kesukaan ramai ini. alhamdulillah.


28. saya bersyukur kerana saya tiba-tiba terasa nak tag orang,


29. saya bersyukur sebab anda di-tag. GOTCHA! muahaha :D


30. dah , enough. sekarang sila senaraikan apa yang anda syukuri di dalam hidup anda. tak kisahlah berapa juta senarai anda nak list-down kan. mungkin ia akan menjadi inspirasi orang lain untuk sama-sama bersyukur.




SudutMarilahMerapu : harini tibe-tibe idea mencurah-curah ke ladang gandum. tahniah. aku rase aku dah boleh jadi duta Koko Krunch. ape yang aku eja ni? betul ke? ahh, lantak. janji bunyinye cococrunch. haha. bile sekali imbas, macam spelling cockroach pun ade. ;p
oh, lupe nak bagitau. SudutMarilahMerapu ni diwujudkan supaya pengarang boleh membuat nota kaki..err..bukan, nota-mintak-kaki..yela, bile da habis taip, ade pulak muncul idea lain yang takde kene mengene dengan entry tu. jadi ni la tempatnye untuk melepaskan rindu dendam. harap para pembaca tidak jijik membaca ruangan ini yang ditaja khas oleh NonaRoguy. cantik bergaya, anggun sentiasa. :)
post signature


11:00 PM