Zurina Majid <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2299097498486129935\x26blogName\x3dZurina+Majid\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zuryna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zuryna.blogspot.com/\x26vt\x3d-2210775171145360540', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
zurina's
I'm your master


Your photo here.

Welcome! I am Zurina.
disinilah tempat mencarut.disini juga tempat mengarut. aku malas menjaga hati orang.jadi,kalau kau tak suka hati kau disakitkan,nyah dari sini.
I'm MARRIED.


*kepada sesiapa yang follow, tinggalkan link dekat Chatbox. Mudah untuk aku beramah mesra bersama kamu. TERIMA KASIH*

THE ROCK ♥


Your photo here.


misi bantuan

nak derma darah
nak kasut VANS
nak sambung degree
nak title Ir.
nak kumpul duit
nak Mini Cooper

masih ada jalan keluar

BLOGGER.com
Facebook
Twitter
Tumblr

warisan artifak negara.

March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
***
***

tabung sekolah


hit counter
hit counter

Tuesday, August 3, 2010

okay morning peeps. how r u? ( ceh, konon peramah la greet macam ni . haha )

just a simple and a quick update.

sekarang ni dah pukul 8.45 am. pukul 11 am dah berambos ke Kuantan. naik flight bas je.

inilah semester yang aku paling tak bersemangat sebab aku tak puas lagi bercuti.

rase macam baru semalam sampai dari Kuantan. LOL

jadi, beg dah bungkus. 2 beg plus laptop. adela dalam 3-4 kali punggah balik beg ni sebab rase macam segale bende aku bawak. yes, i am very bad in packing luggage. rase macam nak sumbat segale objek dalam tu.

sebelum balik, mandi shower puas-puas. air panas, youuu. yela, kat Kuantan manelah nak mandi air panas. tiap-tiap hari mandi air sejuk. kalau dah sejuk sangat baru gatal-gatal tangan jerang air, nak mandi air panas punye pasal.

eh, merapu dah ni. padahal tadi cakap ni ialah quick update.

ok so, again, wish me luck peeps. and you guys, take care.

thanks for reading and te quiero muchos grande! ( entah betul ke tak aku tulis ni ) 


post signature


8:57 AM