Zurina Majid <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2299097498486129935\x26blogName\x3dZurina+Majid\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zuryna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zuryna.blogspot.com/\x26vt\x3d-2210775171145360540', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
zurina's
I'm your master


Your photo here.

Welcome! I am Zurina.
disinilah tempat mencarut.disini juga tempat mengarut. aku malas menjaga hati orang.jadi,kalau kau tak suka hati kau disakitkan,nyah dari sini.
I'm MARRIED.


*kepada sesiapa yang follow, tinggalkan link dekat Chatbox. Mudah untuk aku beramah mesra bersama kamu. TERIMA KASIH*

THE ROCK ♥


Your photo here.


misi bantuan

nak derma darah
nak kasut VANS
nak sambung degree
nak title Ir.
nak kumpul duit
nak Mini Cooper

masih ada jalan keluar

BLOGGER.com
Facebook
Twitter
Tumblr

warisan artifak negara.

March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
***
***

tabung sekolah


hit counter
hit counter

Sunday, January 2, 2011

selamat kembali ke sekolah wahai adik-adikku sayang. sumpah memang best menganjing adik-adik aku yang sibuk-sibuk prepare barang-barang sekolah.

* tapi, dalam hati memang jealous jugak lah sebab diorang still sekolah. aku dah tak merasa lagi zaman bangun pagi-pagi untuk pergi ke sekolah.*

teringat pulak mase zaman sekolah dulu, kalau malam sebelum hari 1st sekolah tu, aku akan busy menelepon kawan-kawan aku, tanye " besok kau bawak buku tak? ", " besok kau bawak ape je pegi sekolah? ", " besok kau datang pukul berape? ", " besok kau tunggu aku dekat kantin tau ". sumpah itu memang soalan lazim sejak dari sekolah rendah sampailaaaa ke sekolah menengah.

then kalau dah tahu kelas ape, memang sibuk lah berpakat dengan si kawan-kawan. A duduk sebelah B, C duduk sebelah D, and kau duduk sorang-sorang sebab geng kite tak cukup orang. sorang geng dah tercampak ke kelas lain. ha, lebih kurang camtulah. aku pernah kene duduk sorang-sorang masa aku form 3 dulu. nasibla ade sorang budak cina lelaki baru pindah mase tu duduk sebelah aku. tapi budak cine tu setan. selalu curi kerusi aku sebab die malas nak pergi amik kerusi dekat kelas lain.

lagi, kalau dah start sekolah ni, memang best la prank member-member, berpakat ramai-ramai nak kenekan salah seorang, vote ramai-ramai jadi ketua tingkatan, penolong, bendahari, AJK keceriaan wtf. oh aku jugak pernah jadi mangse. mase aku form 4, member-member aku prank aku. ade ke patut diorang calonkan aku jadi penolong ketua tingkatan. seriously wtf. memang banyak gile kerja, leceh sangat-sangat. pagi-pagi kene datang awal, bukak kelas sebab ketua dengan penolong je pegang kunci kelas. ( oh agak malang sebab ketua tingkatan aku tuh seorang Cina lelaki yang lembut, yang slow, yang hampeh. jadi memang aku lah harapan utama untuk membuka kelas. and aku pernah kenekan my whole class- aku tak datang sekolah, and kebetulan mase tu cine lembik ketua tingkatan aku tu pun tak datang jugak. padan muke semua orang. HAHA )

oh ingat lagi. mase jadi penolong tu jugak, aku kene pergi bilik disiplin pagi-pagi sebelum assembly, amik form kedatangan ( agak malang juga bersekolah di sebuah sekolah yang mempunyai ramai gengster  dan samseng yang keadaan disiplin susah dikawal ). so, setiap pagi, mase assembly aku kene kire kedatangan makhluk-makhluk kelas aku, isi form merepek tu then berlari-lari pulak hantar form tu dekat bilik disiplin. SETIAP HARI okay aku kene buat macam tu.

then kene buat JADUAL WAKTU kelas dan JADUAL BERTUGAS. ini lagilah wtf. aku yang kene buat. memang lah aku ni KREATIF sangat. hamek kaw, memang huduh jadinye JADUAL WAKTU yang aku buat tu. haha. tapi mujurlah sebulan lebih je aku kene buat kerja-kerja merepek ni sebab lepas tu aku dapat masuk sekolah teknik. weehoo. lepas azab. tapi agak cantik jugaklah Sijil Berhenti Sekolah aku mase tu, sebab ade tulis jawatan tertinggi yang pernah dipegang, PENOLONG TINGKATAN. memang impressive gile lah sijil berhenti sekolah aku. haha.

then mase teknik, biase-biase je sebab aku jadi budak outsider. pukul 5 dah kene bangun, pukul 6 naik bas, pukul 6.40 dah tercongok kat sekolah sorang-sorang macam orang gile. oh, mase form 4 dan form 5 aku pernah jugak ditugaskan pegang kunci kelas sebab aku kan makhluk kelas yang paling awal datang. tsk. macam biaselah, pernah jugak buat jahat tak datang sekolah. padan muke semua orang. HAHA

adeh. memang best lah kalau nak ingat balik zaman-zaman sekolah ni. lawak giler.

terimalah, wajah-wajah zaman sekolah yang kurindu. tolonglah muntah sebab aku pun geli tengok muke aku sendiri. HAHA.

orait, mase form 3. dengan classmate, AFFEDATUL AFIQAH.

ngeh ngeh dan ngeh lagi.
ni lah muke mase form 5.
akulah makhluk poyo yang sedikit membengkok yang buat PEACE tuh.
huduh. huduh. huduh.

taraaaa, ni mase form 4. jangan main-main dengan aku. 
aku lah Penolong Ketua Tingkatan. haha.
gemok giler.
tapi aku takdela segemok ini sekarang( ayat nak sedapkan hati )

yeay, mase form 4 kat sekolah teknik.
akulah makhluk yang berdiri 3 dari kanan.
tengok? kan dah kurus. tak segemuk mase form 4 di sekolah lame.
oh, thank God aku ialah outsider.

ni form 3 rasenye. aku yang tengah berjalan kat belakang tu.
bukan yang duduk kat tengah tu okay.

yeah, kelas paling best. carilah aku kalau terer.
muahahaha.
aku suke gambar ni sebab ni lah satu-satunye gambar kelas yang aku rase aku cun.
erk?

form 5 nih.
aku makhluk paling huduh di sini.
geli aku tengok gambar ni. 
huh.

yeah.
gambar terbaik.
mase darjah 5. 
ngeh ngeh ngeh.
CARILAH AKU! haha.

cukuplah sudah aku melakukan pengaiban besar ke atas diri aku sendiri. Selamat Tinggal Semua.

post signature


9:33 PM