Zurina Majid <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2299097498486129935\x26blogName\x3dZurina+Majid\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zuryna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zuryna.blogspot.com/\x26vt\x3d-2210775171145360540', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
zurina's
I'm your master


Your photo here.

Welcome! I am Zurina.
disinilah tempat mencarut.disini juga tempat mengarut. aku malas menjaga hati orang.jadi,kalau kau tak suka hati kau disakitkan,nyah dari sini.
I'm MARRIED.


*kepada sesiapa yang follow, tinggalkan link dekat Chatbox. Mudah untuk aku beramah mesra bersama kamu. TERIMA KASIH*

THE ROCK ♥


Your photo here.


misi bantuan

nak derma darah
nak kasut VANS
nak sambung degree
nak title Ir.
nak kumpul duit
nak Mini Cooper

masih ada jalan keluar

BLOGGER.com
Facebook
Twitter
Tumblr

warisan artifak negara.

March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
***
***

tabung sekolah


hit counter
hit counter

Monday, January 10, 2011

lame tak mencarut kat sini. boring memang boring. cume takde idea nak update ape. rutin harian hanyelah tido online tido online dan tido. makan sehari sekali. ramai-ramai, sila ucapkan selamat tinggal kepada 2kg lemak aku.

mengikut bacaan di mesin penimbang, begitulah nampaknye. hilang 2kg. taktaulah kalau mesin penimbang rosak. err. takpelah, anggap jela mesin penimbang tu tak rosak. hee.

err. lupe dah nak update ape. oh Taman Linkin. ye, sangat comel name taman ini. kalu betul-betul ade nama taman seperti ini, aku mahu jadi orang pertama yang menghuni di sini.  ( abaikan minah ini. die sangat meroyan setelah berhari-hari lamanya tidak menjejakkan kaki ke tanah dan menghirup udara segar )

okay sambung balik pasal Taman Linkin. gunelah google translate. dan cubelah translate Taman Linkin itu ( kalau anda sengal tahap gaban bertopeng tak paham ape itu Taman Linkin, ataupun otak anda asyik pending saje sejak kebelakangan ini. ) ye adik-adik. kakak nak cerita pasal Linkin Park ( maka adik-adik pun berkata boooooo~~ )

tak suke? mampos kau. aku suke Linkin Park. dari zaman sekolah. betul tak tipu. dulu mule-mule abang aku beli CD pastu sibuk-sibuk nak pasang kat cd player ( mase tu belum wujud lagi dvd player ye anak-anak ). aku tengah syok tengok tv pun akan berkate : WOI, AKU NAK TENGOK TV. CD JADAH HAPE KO PASANG TU?? err lebih kurang begitulah. lepastu abang aku tak layan aku pun. terpakselah aku dengar. eh best lah pulak lagu die. lepas tu terus aku suke. kadang-kadang aku curi-curi cd Linkin Park dalam bilik abang aku sebab aku nak dengar. * aku memang senang terpengaruh dengan abang aku. ape yang die suke, aku pun suke jugak *

lepas tu aku pun terus suke dan suke dan suke. mase tu aku sekolah rendah lagi. darjah 5-6 kot. tapi mase tu suke biase-biase je. lepas tu mase sekolah menengah, terus terjebak secara serius. ditambah pulak aku dah tak layan CD sebab kalau layan CD tak kenal pun siape tu Linkin Park. mase tu baru dapat tengok video klip lagu In The End. pergh terus terpikat dengan Encik Chester.

dengan suare cam siot sedap nak mati tuh, ditambah pulak dengan die punye tindik kat bibir tu. pergh sumpah aku tergoda. mase tu siap berangan lagi nak pegi tindik kat bibir biar same macam Encik Chester. tapi takut mak marah, lepas tu terus cancel hajat tuh. * senteng betul pemikiran mase belum akil baligh*

hensem kan.
cube bayangkan kalau aku tindik macam tu.
mungkin mak aku tak mengaku aku ni anak die
T____T
aku ingat lagi mase tu aku obses gile dengan game Pokemon. game die same je macam kat GameBoy tu, cume aku main kat PC. yela, tak mampu beli GameBoy. ha, bile aku main game Pokemon ni, mesti aku pasang lagu Linkin Park. konon-konon sebagai dorongan nak suruh Ash menang, nak suruh Pokemon-Pokemon aku menang bile lawan. * waa sumpah rindu gile dengan game ni *

okay, masuk ke zaman setelah akil baligh. hukhuk. err mase aku form 3 aku suke gile beli magazine Utopia. ha, mase tu pulak ade dapat poster Linkin Park. heaven tak? oh mestila heaven. aku siap gune poster tu, balut buku nota Geografi. bajet bile gune Linkin Park sebagai cover buku, maka lebih rajin la buat nota. err. padahal tak pun. kadar kemalasan masih same. tapi aku dapat A mase PMR untuk subjek Geografi. terima kasih Linkin Park, anda sungguh berjasa. 

so tadi, gali punye gali, aku jumpe balik poster yang berjasa tuh. nah terimalah.

mase ni cakap dalam hati : okay letak 1 je gambar kat blog.
senyuuuummmm. nah ambiklah kau muke macam mak orang belengas dengan pakai baju kelawar.
sumpah kau hodoh Zurina.
tibe-tibe dihasut oleh syaiton nirrojim untuk pose kali kedua.
err. bolehlaa. comel sikit dari yang tadi.
okay sumpah ni yang last.
akibat tamak haloba, maka inilah gambar yang paling buruk dan huduss.

harap maaf ye pembaca sekelian. minah ni memang cacat sikit kalau jumpe kamera. even kalau bagi kamera VGA pun die nak bergambar macam diacu oleh lens kamera Nikon. erk, sungguh sadis beliau ini. 

taraaa, tu die harta kesayangan beta. masih utuh dalam simpanan.poster kesayangan. buat balut buku nota Geografi. kat belah belakang gambar Linkin Park tu, ade gambar band metal legend Iron Maiden. tapi sebab aku lagi memuja mamat bertindik di bibir, maka aku ucapkan selamat tinggal kepada Iron Maiden. :'D

dah la tu Zurina. kau dah banyak sangat merepek ni. pegi main jauh-jauh sane.

nah, padan muke korang aku bagi video In The End. baik korang tengok dan layan. sape tak layan, siap!




post signature


8:41 AM