Zurina Majid <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2299097498486129935\x26blogName\x3dZurina+Majid\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://zuryna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zuryna.blogspot.com/\x26vt\x3d5460764499591985688', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
zurina's
I'm your master


Your photo here.

Welcome! I am Zurina.
disinilah tempat mencarut.disini juga tempat mengarut. aku malas menjaga hati orang.jadi,kalau kau tak suka hati kau disakitkan,nyah dari sini.
I'm MARRIED.


*kepada sesiapa yang follow, tinggalkan link dekat Chatbox. Mudah untuk aku beramah mesra bersama kamu. TERIMA KASIH*

THE ROCK ♥


Your photo here.


misi bantuan

nak derma darah
nak kasut VANS
nak sambung degree
nak title Ir.
nak kumpul duit
nak Mini Cooper

masih ada jalan keluar

BLOGGER.com
Facebook
Twitter
Tumblr

warisan artifak negara.

March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
November 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
***
***

tabung sekolah


hit counter
hit counter

Thursday, February 10, 2011

tag ini haruslah dijawab dengan ayat yang sekejam yang boleh.



Ready? GO!

*KALAU SEORANG INSAN YANG MENJIJIKKAN BERKATA*

1) Aku cute.
Jawapan : Gigi palsu aku lagi cute dari kau.

2) Aku lah insan yang paling hensem/cun
Jawapan : Kesian kau. rumah kau takde cermin ek?

3) See, semua orang suka aku sebab aku kaya & femes
Jawapan : mak bapak kau yang kaye. bukan kau. kau tumpang kekayaan mak bapak kau je. LOSER.

4) Aku tak macam kau. Aku boleh buat semua bende. Sukan & akademik semua aku boleh buat.
Jawapan : tapi kau tak pernah bunuh orang kan? 

5) Kau tak kenal aku? Aku artis dari Brunei. Aku ada album.
Jawapan : macam takde tokoh jadi artis je. nah aku tepek L atas dahi kau.




*KALAU ADE SEORANG MANUSIA HOT YANG MENJIJIKKAN BERKATA*

1) I know you like me.
Jawapan : macam pernah dengar ayat ni. kau tengok Gossip Girl tak semalam?

2) Ape pandang-pandang? Aku tak berminat la dengan kau.
Jawapan : sah kau ni perasan. sape pandang kau????

3) Sorry, awak ni baik. cuma,,, not my type.
Jawapan : oh yeke. baguslah. you're not my type, as well.

4) Jangan mimpi lah nak berkawan dengan aku, MELAINKAN kau ni kaye.
Jawapan : EUW. sape nak kawan dengan kau? 

5) Aku cantik/hensem. Aku boleh buat orang benci kat kau.
Jawapan : Aku hodoh. aku pun boleh buat orang benci kat kau.




*KALAU SEORANG MANUSIA HODOH YANG MENJIJIKKAN BERKATA*

1) Aku rase kau dengan aku ni boleh jadi pasangan yang baik.
Jawapan : aku dah kahwin!

2) Nak nombor telefon boleh? pleassseeee....
Jawapan : ( takpayah jawab. bagi jelingan tajam ataupun hempuk tiang lampu atas kepala die )

3) Hai, jom keluar malam ni.
Jawapan : Aku nak berjunub bersama suami aku malam ni. wakakakaka

4) Ape yang awak suke tentang saya?
Jawapan : NOTHING.

5) Saya nak awak cakap yang saya ni hensem/lawa dan awak sukakan saya
Jawapan : Aku rase kau ni layak bela burung kakak tua. 


*KALAU MUSUH ANDA BERKATA*

1) Hi Bitch!
Jawapan : eh, kau cakap dengan sape?

2) You smell like shit.
Jawapan : oh yeah? bukan kite pakai perfume yang sama ke?

3) Ape punye makhluk hodoh la kau ni.
Jawapan : Tak lah SEHODOH kau.

4) Aku nak kalahkan kau.
Jawapan : eh, ade pertandingan ape ni?



*KALAU EX ANDA YANG MENJIJIKKAN BERKATA*

1) I still love you
Jawapan : zzzzzz~~~~~

2) I know you still love me
Jawapan : eeee, ape ni? skrip terbaru cerita Maria Mariana ke?

3) Please, come back to me....
Jawapan : PENGEMIS DILARANG MASUK

4) Please call me
Jawapan : ( takpayah jawab. nyanyi ape-ape lagu yang berunsurkan patriotik )

5) Sumpah break-up dengan u sangat-sangat melukakan i.
Jawapan : MAAF. INI BUKAN KAUNTER ADUAN.



okay. kalau rajin jawablah tag ni. lagi-lagi adik aku si Zarith tu. i know you could done better. HAHA


4:54 AM